Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
20. 11. 2024 - Čo je reklama?Ktorá reklama sa vám páči?Ako nakupovať? Na tieto otázky sme dnes so žiakmi hľadali ... >> čítaj viac
05. 11. 2024 - „Aby sa reč rómska úplne nevytratila“ Medzinárodný deň rómskeho jazyka je pre Rómov a Rómky oslavo... >> čítaj viac
30. 10. 2024 - Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa ... >> čítaj viac
>> všetky aktuality