Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
30. 10. 2024 - Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa ... >> čítaj viac
30. 10. 2024 - „Vám z detského srdiečka vľúdny pozdrav letí,veľa zdravia, šťastia od všetkých detí.Nech Vám úsmev ... >> čítaj viac
28. 10. 2024 - Dnešok sme plánovali takmer mesiac. Podujatie s vlastnou školskou históriou, mnohými vzácnymi hosťami, s aktívnou úč... >> čítaj viac
>> všetky aktuality