Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
09. 04. 2025 - Máme za sebou ďalší zaujímavo strávený Medzinárodný deň Rómov. Vždy sa snažíme o to, aby bol iný ako ten predošlý, sn... >> čítaj viac
04. 04. 2025 - Dňa 4.4.2025 sme si pripomenuli Medzinárodný deň nenásilia, ktorý je príležitosťou na podporu mierového spolužitia, v... >> čítaj viac
30. 03. 2025 - Máme za sebou ďalší ročník Knižnej obývačky – autorského celotýždňového podujatia. Nie je len o knihe a čítaní ... >> čítaj viac
>> všetky aktuality![]() |
![]() |