Téma rodinného rozpočtu nás sprevádzala počas celého dňa v rôznych hrách a aktivitách, kde sa mali žiaci možnosť zamýšľať nad vecami ktoré sú pre ich rodinu dôležité, a tiež nad finančnými prostriedkami, ktoré sú potrebné, aby si mohli tieto veci zadovážiť.
Na hodinách slovenského jazyka bolo úlohou žiakov pracovať s písmenami abecedy, ku ktorým priraďovali obrázky toho, čo vo svojich rodinách majú a je pre nich potrebné. Priraďovanie finančných hodnôt už potom nebol problém.
Hodina čítania bola plná riešenia čitateľských úloh, kde sa žiaci stretávali s textom, obrazom i finančnou hodnotou.
Na hodine matematiky mali žiaci za úlohu zariadiť dom. Ich úlohou bolo pracovať s hernými peňaženkami. Mali možnosť vybrať si, čo zakúpia do domu, zaplatiť finančnú čiastku a zariadiť dom. Tiež v rámci kupovania tu boli hračky a predmety, ktoré rodina používa v rámci udržania svojho zdravia.
Téma zdravia a pohybu bola obsahom prvouky, na ktorej sa žiaci učili, ako pracovať s telom a preto si mali možnosť zakúpiť športové potreby do svojej „rodiny“. Aktivity sa žiakom páčili a najmä zakončenie so zdravou kúpou jahôd, ktoré predávali naše „predavačky žiačky z 2.A“.
E. Huťanová
02. 12. 2024 - Hodnotenie - aktualizačné vzdelávanieV zmysle § 69 ods. 1 písm. d) zákona č. 138/201... >> čítaj viac
01. 12. 2024 - Už niekoľko rokov sa spolu so žiakmi zapájame do dvoch zaujímavých projektov. Oba prebiehajú v októbri a oba súvisia ... >> čítaj viac
28. 11. 2024 - AKTUALIZAČNÉ VZDELÁVANIE Popis:... >> čítaj viac
>> všetky aktuality