Deti prichádzajú do kontaktu s reklamou na každom kroku. Reklama sa objavuje v televízii, rozhlase, letákoch, ba ja rozprávkach. Účelom reklamy je predávať čo najviacej tovaru.
So žiakmi sme sa rozprávali o nakupovaní. Priniesla som im rôzne letáky z obchodov a za úlohu mali vystrihnúť, čo by si chceli kúpiť. Vybrali toho veľa. Spoločne sme vytvorili leták RE- KLAM- A. Zistili sme, že nakupovať všetko, čo nám reklama ponúka nemáme a treba si urobiť zoznam základných životných potrieb. Nie je všetko také úžasné a potrebné ako sa to v reklame propaguje. Treba nakupovať len to, čo je nevyhnutné, na čo máme peniaze.
T. Katreniaková
09. 04. 2025 - Máme za sebou ďalší zaujímavo strávený Medzinárodný deň Rómov. Vždy sa snažíme o to, aby bol iný ako ten predošlý, sn... >> čítaj viac
04. 04. 2025 - Dňa 4.4.2025 sme si pripomenuli Medzinárodný deň nenásilia, ktorý je príležitosťou na podporu mierového spolužitia, v... >> čítaj viac
30. 03. 2025 - Máme za sebou ďalší ročník Knižnej obývačky – autorského celotýždňového podujatia. Nie je len o knihe a čítaní ... >> čítaj viac
>> všetky aktuality![]() |
![]() |