Pri príležitosti tohto dňa som si pre žiakov pripravila komunikačné kartičky, kde mali pripravené otázky týkajúce sa finančnej gramotnosti a hlavne sporenia. Najprv sme si na pojmovej mape vysvetlili, čo si predstavujú pod pojmom SPORENIE. Odpovede boli zaujímavé: peňaženka, trezor, pokladnička... výplata.
Žiaci si postupne ťahali kartičky a čítali sme si otázky, na ktoré odpovedali. Rozvíjali sme diskusiu, v ktorej rozprávali, ako si môžu sporiť a na čo všetko by si chceli nasporiť. Ďalšou aktivitou bola výroba peňaženiek, ako symbolu odkladania peňazí. Cieľom aktivít bolo priblížiť zmysel sporenia a tvorenie finančnej rezervy - vytvárať u žiakov návyk, ktorý v dospelosti ocenia, keď budú mať stály príjem.
T. Katreniaková
16. 04. 2025 - Milí rodičia, zapojte sa spolu s deťmi do zábavného vzdelávacieho programu o mlieku! 🥛🧀... >> čítaj viac
15. 04. 2025 - Zápis do 1. ročníka je pre nás a našich budúcich žiakov výnimočná udalosť. Výhodou je, že nás deti poznajú. Stretávam... >> čítaj viac
13. 04. 2025 - Les je miesto, kde sa stretáva ticho, spev vtákov a vôňa stromov. V apríli - MESIACI LESOV - si pripomíname, aký ... >> čítaj viac
>> všetky aktuality![]() |
![]() |